Wysyłka & odstąpienie i zwrot
Żądania wymiany towaru.
PROCEDURA przy wymianie towaru: prosimy o kontakt z e-shopem na adres e-mail: plamenacishop@gmail.com
napisać nam, co potrzebują Państwo wymienić, abyśmy mogli upewnić się, że posiadamy wymagany produkt!
Następnie prosimy odesłać swój produkt, a gdy go otrzymamy, niezwłocznie wyślemy produkt, który chcą Państwo wymienić.
Do paczki prosimy dołączyć krótki opis, co ma zostać wymienione.
Żądania odstąpienia od umowy kupna oraz reklamacje
Okres gwarancyjny na towar wynosi 24 miesiące, a termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 30 dni.
Prawo klienta do zwrotu towaru – odstąpienie od umowy kupna – wynosi 14 dni od dnia, w którym klient odebrał towar.
Termin zwrotu pieniędzy na konto klienta wynosi 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy jego wniosek o zwrot (kompletny, wraz z numerem konta).
Zwracamy jedynie uwagę, że towar musi zostać odesłany w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym; nie musi być w oryginalnym opakowaniu.
Adres do zwrotu lub reklamacji towaru:
Vertaza Group s.r.o., Nedbalova 2414/5, 73506 Karviná, Czechy.
Towar można odesłać pocztą państwową lub dowolną firmą kurierską.
SMS serwis w języku polskim: +420 778 004 944
(nie odbieramy połączeń telefonicznych, wyłącznie wiadomości SMS),
e-mail: plamenacishop@gmail.com
SMS serwis oznacza, że można się z nami skontaktować wiadomością SMS, a następnie odpowiemy SMS-em lub e-mailem.
