Regulamin sklepu

Ogólne warunki handlowe

Niniejsze warunki handlowe obowiązują przy zakupach w sklepie internetowym www.taskypromuze.cz.

Warunki handlowe określają podstawowe prawa i obowiązki sprzedawcy i kupującego. Kupujący, składając zamówienie, potwierdza, że akceptuje niniejsze warunki. Wszystkie stosunki umowne zawierane są zgodnie z porządkiem prawnym Republiki Czeskiej w przypadku klientów czeskich lub zgodnie z porządkiem prawnym Republiki Słowackiej w przypadku klientów słowackich.
Jeżeli stroną umowy jest konsument (sprzedaż detaliczna), stosunki podlegają tym warunkom handlowym, a w sprawach nieuregulowanych - przepisom kodeksu cywilnego (ustawa nr 40/1964 Dz.U.) oraz ustawie o ochronie konsumentów (ustawa nr 634/1992 Dz.U.). Jeżeli stroną umowy jest przedsiębiorca (sprzedaż hurtowa), stosunki podlegają tym warunkom handlowym, a w sprawach nieuregulowanych - kodeksowi handlowemu (ustawa nr 513/1991 Dz.U.) w obowiązującym brzmieniu.

Artykuł I. Identyfikacja operatora sklepu internetowego

Właścicielem i operatorem e-shopu www.taskypromuze.cz jest spółka Vertaza Group s.r.o., z siedzibą Varšavská 715/36, Praha 120 00. IČ: 03859177.

Artykuł II. Identyfikacja i pochodzenie towaru

Każdy produkt posiada etykietę określającą kraj pochodzenia w języku danego kraju (np. Made in ...). Każdy produkt ma również etykietę informującą o składzie i zalecanej pielęgnacji. Informacje te są także dostępne w opisach produktów w naszym e-shopie. Srebrna biżuteria jest oznaczana zgodnie z ustawą probierczą.

Artykuł III. Sposób zamawiania i płatności

Towar można zamówić przez koszyk zakupowy i zapłacić wybraną metodą płatności. Zamówienia można także składać mailowo lub telefonicznie. Każda forma zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
Płatności możliwe są przelewem bankowym, kartą płatniczą (debetową, kredytową), przez system PayPal lub za pobraniem. Płatność przekazem pocztowym nie jest możliwa. Należność należy uiścić niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od wezwania do zapłaty wysłanego przez system, e-mail lub telefonicznie.

Artykuł IV. Wysyłka, warunki dostawy, koszty wysyłki i pakowania

Zamówiony i opłacony towar wysyłany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania płatności. Jeśli sprzedawca nie ma towaru na stanie i nie może go dostarczyć w tym terminie, kontaktuje się z kupującym telefonicznie lub e-mailem, aby uzgodnić dłuższy czas dostawy. Jeżeli kupujący nie zaakceptuje nowego terminu, umowa wygasa, a sprzedawca zwraca kupującemu wszystkie wpłaty.
Towar dostarczany jest pocztą czeską, słowacką lub inną, bądź kurierem, zawsze jako przesyłka rejestrowana z numerem śledzenia. Towar uznaje się za dostarczony w dniu odbioru lub w dniu nieudanej próby doręczenia.
Koszty wysyłki są wyszczególnione w zakładce "Wysyłka i reklamacje".

Artykuł V. Gwarancje i reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującym prawem czeskim i słowackim. Na sprzedawane towary udzielana jest 24-miesięczna gwarancja dla konsumentów i 6-miesięczna dla przedsiębiorców, chyba że przepisy stanowią inaczej. Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 30 dni.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania, pielęgnacji czy przechowywania (np. kontakt z perfumami, chlorem, wodą morską, wystawianie na działanie słońca, wilgoci).

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny i bez dodatkowych kosztów, poza faktycznymi kosztami przesyłki. Towar należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu dołączonym do każdej przesyłki. Z przyczyn higienicznych prawo odstąpienia nie obejmuje bielizny - w takim przypadku klient może wymienić produkt na inny z oferty sklepu.

Artykuł VI. Cena towaru i rabaty

Obowiązują ceny podane przy każdym produkcie w e-shopie jako "nasza cena". Klient może korzystać z rabatów wynikających z kart lojalnościowych, kuponów rabatowych czy indywidualnych uzgodnień. Rabaty z portali zniżkowych nie łączą się z innymi promocjami.

Artykuł VII. Niedotrzymanie umowy kupna

Za niedotrzymanie umowy kupna uważa się w szczególności nieodebranie przesyłki przez klienta. Jeśli klient zamówi towar za pobraniem i go nie odbierze, umowa nie wygasa, a klient nadal zobowiązany jest do zapłaty ustalonej kwoty.

Artykuł VIII. Newsletter i ochrona danych osobowych

Sprzedawca oświadcza, że wszystkie dane osobowe są poufne, wykorzystywane wyłącznie do celów wewnętrznych i nie będą udostępniane osobom trzecim. Dane przechowywane są w bezpiecznej bazie. Klient ma prawo żądać ich usunięcia lub poprawienia. Rejestracja lub złożenie zamówienia oznacza zgodę na przetwarzanie danych oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową.

Niniejsze warunki handlowe obowiązują od dnia 1 kwietnia 2017 r.