Warunki ochrony danych Osobowych (RODO a dane osobowe)
RODO – Ochrona danych osobowych
TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA:
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka (dalej „administrator”) Vertaza Group s.r.o.
Dane kontaktowe administratora są następujące: Varšavská 715/36, Praha 12000
Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych.
PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda udzielona administratorowi zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest prowadzenie ewidencji dokumentów podatkowych (faktur za zakup towarów), przesyłanie informacji handlowych oraz prowadzenie innych działań marketingowych przez administratora wobec Państwa osoby.
Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji indywidualnych w rozumieniu art. 22 RODO.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe będą przechowywane przez administratora przez okres 3 lat, jednak nie dłużej niż do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie (dla tego celu przetwarzania).
INNI ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Innymi odbiorcami Państwa danych osobowych będą firmy: Bohemiasoft s.r.o. (operator systemu e-shopowego Webareal), Unihost s.r.o. (administrator serwerów), Casablanca INT (operator centrum danych), GLS Global Logistic System (firma kurierska dostarczająca zamówione przesyłki z towarem).
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO mają Państwo prawo żądać od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez kontakt mailowy: plamenacishop@gmail.com
W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, mają Państwo prawo złożyć skargę do organu nadzorczego.
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych nie stanowi wymogu ustawowego ani umownego i nie jest konieczne do zawarcia umowy.
Warunki niniejsze obowiązują od dnia 25.05.2018
Pierwotna treść ochrony danych osobowych
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Klient, jeżeli jest osobą fizyczną, podaje sprzedawcy swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym, numer telefonu oraz adres e-mail. Jeżeli jest osobą prawną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, podaje sprzedawcy nazwę firmy, adres siedziby lub miejsca prowadzenia działalności wraz z kodem pocztowym, NIP, REGON, numer telefonu i adres e-mail.
Klient potwierdza, że jest świadomy swoich praw jako osoby, której dane dotyczą, w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez sprzedawcę zgodnie z ustawą nr 122/2013 Z.z. o ochronie danych osobowych wraz z późniejszymi zmianami, w szczególności prawa do pisemnego żądania informacji dotyczących charakteru, zakresu i innych warunków przetwarzania danych osobowych, prawa do sprzeciwu wobec działań sprzedawcy związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych, a w przypadku podejrzenia nieuprawnionego przetwarzania danych osobowych – prawa do złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Klient oświadcza, że wyraża zgodę zgodnie z ustawą nr 122/2013 Z.z. o ochronie danych osobowych wraz z późniejszymi zmianami, aby sprzedawca w formie manualnej i zautomatyzowanej przetwarzał i przechowywał jego dane osobowe w zakresie wskazanym w zamówieniu złożonym sprzedawcy, ewentualnie później uzupełnione przez klienta, oraz aby przetwarzał je we wszystkich swoich systemach informatycznych, zawsze w celu prawidłowego wykonania umowy zawartej między klientem a sprzedawcą. Klient udziela sprzedawcy tej zgody na czas nieokreślony. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej. Klient może w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane osobowe po zalogowaniu się na stronie www.zenavi.eu
Operator strony internetowej www.zenavi.eu zobowiązuje się, że podane dane będą użyte wyłącznie w celu zawarcia i realizacji umowy na podstawie warunków handlowych określonych przez sprzedawcę.
Klient, akceptując te warunki handlowe, udziela sprzedawcy prawa do przekazania niezbędnego minimum danych osobowych (imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail) stronie trzeciej w celu prawidłowej realizacji umowy zawartej między klientem a sprzedawcą. Takimi stronami trzecimi mogą być, w zależności od ustalonych warunków, przewoźnik, dostawca, firma ratalna, przeglądarka internetowa lub inny podmiot, którego współpraca jest konieczna dla realizacji umowy.
Przetwarzane dane nie będą publikowane, udostępniane ani przekazywane innej stronie trzeciej, chyba że warunki te stanowią inaczej.
